سوالات متداول

لطفا قبل از تماس با ما سوالات متداول را مطالعه بفرمایید.

آیا برای خرید از ارمغان۲۰، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، برای خرید از ارمغان۲۰ لازم است تا شما حتما به عضویت سایت در آمده و قوانین و مقررات را پذیرفته باشید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

در صورت برخورد مشکل در ثبت سفارش آنلاین با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش، شماره سفارش برای شما پیامک شده و سفارش شما در صورت درج ایمیل صحیح، برایتان ایمیل خواهد شد. امکان پیگیری سفارش از طریق پنل کاربری میسر بوده و اگر برایتان مقدور نیست، با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه شماره سفارش، سفارشتان را پیگیری نمایید.

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

سفارش شما طبق انتخاب شیوه حمل و نقل، از طریق پست یا از طریق باربری میسر می باشد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

سفارش شما پس از ثبت اولیه حدود ۵ تا ۷ روز کاری به دستتان خواهد رسید.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، پس از ثبت سفارش شما در سیستم پست، پیامک کد رهگیری به شماره درج شده در پنل کاربری ارسال خواهد شد. شما با این کد رهگیری قادر خواهید بود تا در سیستم پست ایران بسته خود را رهگیری نمایید.

با ما در تماس باشید